USA kanske dårå eller jarå!

CC ringde i Fredags, det kanske jag glömde nämna i sista inlägget?!
Hursomhelst så har jag blivit antagen till programmet och nu i veckan ska de börja matcha mig med familjer i Staterna!

Hoppas denna gång kommer bli mer spännande, kanske fyra matchningar på ett halvår? Skämtar..


Nu har man liksom ett antal månaders mer erfarenhet så nu borde det faktiskt inte vara några problem. Tatueringar är inte monster!

Visst ja, bild på mitt hår var ju nästintill utlovad, får se vad jag kan göra åt det, försöker fixa en tills imorgon!

Barnvaktar just nu, sånt är enkelt då ungen lägger sig vid 8!
Bob snarkar en massa. Ni får en bild på Bob istället.


Klicka på bilden för att se den större.
Denna valp sitter jävligt skumt hursomhelst.

Kommentarer
Postat av: Ida

Säg till hure gåår :-D hoppas du kommer mot sf hållet hade varit skojsigt xD

2010-09-30 @ 19:56:08
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0