Bilder från Philly och DC; dag 1

Här kommer då massuppläggningen av bilder som jag typ.. utlovade. Enjoy.


tidig morning i Jersey  |  snögg klisterlapp


Våran buss och Cecilies hår  |  Independence Hall i Philly


Panorama över Philly.. Vi fick ju bara runt 20min där så this is what ya get..


Seriöst.. USA...  |  Jag var skitcool och hade chokladmjölk


Våran hopplösa guide..  |  Jag vid The Mall i DC


Capitol Hill, många misstar detta för Vita Huset.
Jenni fotobombar där också..


Mitt resesällskap  |  DÄR är Vita Huset!


Jefferson Monument


Jefferson Memorial igen  |  Lincoln Memorial


Lincoln bossar från sin feta stol


På hotellet stal Jenni min kamera, tog spegelkort och fotade mig endast iklädd handduk. Bjussar på det!


Hotellrummet!!  |  Min souvenir från DC!!


Detta var då bilderna från Lördagen. Parteh!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul o få se bilder! :D

2011-04-13 @ 12:31:56

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0