Söndag

Bra rubrik. Håller länge och är rätt så stabil.

I Söndags sov jag till 12.  Från 4:30 till 12 vilket inte är så många timmar egentligen. Sova var gött.

Vid 3 var jag i Forest Hills och tog t-banan med Cecilie till Manhattan. Hon köpte Nike skor till sin morsa(?) på Nike butiken som var fett stor! Alla butiker här är väl rätt så stora men just den var speciell. Den var stor men det fanns egentligen inte så mycket varor i den! Mycket utspritt och dekorerat istället.

Hade skrivit med en ny svensk au-pair i veckan och träffade henne på Union Square! Lyckosten bor på Manhattan och kan se Empire State Building från vardagsrummet. Ja ä int bitter.

Victoria hette hon och vi drog med henne på Pinkberry. Kommer introducera alla jag känner till den kedjan snart alltså, men det är så gott så man känner sig plikttrogen! Hon dog dock nästan av skoskav från sina nya Converse så hon gick hem efter ett tag. Ungefär då det drog ihop sig för regn.

Jag och Cecilie åkte hem till Queens och käkade thaimat. Rätt så gott förutom thai te'et jag beställde in, fyfan! Kände att jag inte kunde lämna allt så höll andan och klunkade i mig lite mer än hälften. Yuck. 
Spöregnade när vi skulle gå hem och på det sättet fick jag reda på att mitt nya paraply läker. 


Solig Central Park  |  Cecilie och Victoria på Pinkberry


Men cpdummablötregn.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är lite bitter faktiskt ;) Haha! Tänkte fråga en lite fråga, när du var aupair i England, åkte du med någon förmedling då eller själv?

2011-04-26 @ 18:37:53
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0