The limousines, they're filled with au-pairs!!

Lördag.. Jag har rätt så klara minnen. Faktiskt.

Mellan 1 och 5 umgicks jag med Victoria och en Australiensisk au-pair (de bussade från Boston) och handlade på Sockerbit. Victoria blev lite galen tror jag, blev rätt så dyrt där! Hahaha!

Sedan fick jag rusa hem. Hade tagit lite fel på tiden för när jag skulle möta Karin och tjejerna från Long Island på Penn Station! Kutade hem, bytte kläder, sminkade mig och fixade med håret o.s.v. Fick skjuts av min värdmamma till t-banan och kom till Penn endast 5 minuter sen! Dock hade Karin och gänget redan dragit till restaurangen. Trodde de. Hehe. De råkade hoppa på fel tåg, ett express istället för ett lokalt, och åkt låångt bort från restaurangen! Jag kom dit först trots att jag var sen. Skumt!

Vi blev sex personer inne på den italienska restaurangen och endast en var över 21. Heh. Ingen under 21 beställde nått alkoholhaltigt i vilket fall, lugna puckar! Blev tvärnervös av ingen anledning alls och fick i mig typ hälften av min $15 portion.. Suck..

9:30 blev vi upphämtade utanför restaurangen av våran limousin!! Så läckert det var! 6 superexalterade tjejer, en limousin och 2 timmar i den! Stannade vid nån affär och 21 åringen köpte vin och champagne som vi delade på i limmon! Jäkligt fancy kan jag säga! Körde genom Times Square med rutorna nere och vinkade åt folket.

Har ni någonsin undrat vem som sitter i alla dessa limousiner? Kanske det är en kändis?! Mest troligt att det är ett gäng hysteriskt fnittrande au-pairer. Kom vi fram till.

11:30 var vi utanför klubben Marquee där en promotor fick in oss alla, satte oss på en soffa och såg till att vi hade att dricka. Blev ett par screwdrivers för jag kan fan inte mixa! Blev absolut inte packad, häll mig på den säkra sidan, men nog var det befriande att få sig en drink efter nästan fyra månaders törst! Haha!

Kom tillbaka till Queens strax efter 4 på morgonen och hade fått besök på mitt rum av påskharen! Stod en korg med choklad, kakor och ett gossedjur på min säng - jag blev så jäkla glad! Andra riktiga presenten jag fått, första var en liten hållare för mitt Metro Card för $1..

Bilder från en oförglömglig kväll!


Jag och Karin inne på restaurangen  |   Utanför!


Brudarna!  |  Karin fick benutrymme!


Karin och jag posade skiten ur limmon!


Omnomnom  |  Fett med vin i brun papperspåse!


Skål!  |  Limmon mot Times Square


In daaa cluuuub

GONATT.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0