tisdag kan suga rubriker

Idag var en lite konstig dag. Började som vanligt, upp 6:30, ut genom dörren vid 7 och sen till tunnelbanan. Dock tog resan slut snabbt, redan innan första stopped i t-banan (tar kanske 10min mellan stoppen, vård tåg är ett express-tåg!) så kände sig E inte så bra. Ingen skola idag bestämdes det på tåget och hon och jag fick kliva av på första bästa station och fara tillbaka hem.

Så jag har jobbat hela dagen istället. Känns dock inte som jobb med E, hon är så självständig och sov mest idag, är mest bara att se till att hon får i sig käk och så. Vi kollade på film dock! Blev Tangled och vi lyckades koppla ihop tv'n med min laptop så vi fick se den på stor skärm. Synd att ljudet inte gick att koppla in, allt ljud som kom var från laptopens högtalare. Meh, gick ändå!
Bara ett par dagar kvar nu till Washington DC! Lördag åker ju jag, Cecilie och Jenni söderut och hälsar på i Baltimore, Philadelphia och Washington DC där vi ska sova en natt. Kommer bli kul på Lördagen då bussen ska hämta oss i Chinatown klockan 8 på morgonen. Eeeek!

Aja, ska lägga mig i tid idag, hade fet huvudvärk imorse p.g.a sömnbrist. Sova är ju så skönt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0