Tre månader i NYC, hurra, hurra, hurra..

Firade tre månader med att må skit över min spajjsiga (spice.. ni vet..) mat från igår. Kanonkul.

Köpte duschtvål och passade på att skänka $5 till Aids Walk. Folk går och samlar in pengar som går till forskning till att hitta botemedel mot aids. Bra grej tänkte man.

Idag klev man ju dessutom upp 6:30. Satt inte fint. Släppte av E på skolan, städade och tvättade, käkade lunch och får ett samtal av min v-mamma där hon säger att hon är påväg hem med E igen, hon hade tydligen spenderat morgonen på skolan med att spy. Uscha! :(
Jag hämtade dem vid t-bane stationen innan två och hon har sovit sedan dess. Klockan är nästan 10 här. Stackars liten.

Nu ska jag sova tror jag. Ska jag orka med morgondagen behöver jag sömn. Oooh ja.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0