Tonight, Tonight - The Smashing Pumpkins

Finfin låt i rubriken, kanske inte vad jag brukar rubrika med men whatever.

Jobbar på som vanligt här. Försökte få med ungarna på Queens Zoo idag, vi har medlemskort och allt, men de tråkmånsarna ville hellre stanna hemma och spela brädspel!! Jag var ju heltaggad på att få gosa med getter och sånt!

Blev vattenballonger i lekparken istället. Och sen fick jag för mig att jag ska till Chicago nästa vecka!

Kollar på flyg och sånt nu, inte omöjligt att jag far dit - en stad jag vill besöka! Min värdmamma frågade just vad jag skulle dit och göra och jag hade väl egentligen inget bra svar förutom "because I wanna!".

Så jobbar på det. $300 tur-&-retur med flyget låter inte alltför dyrt ya know. Dessutom måste man ta reda på ända semestern man får!!

Nu köpte jag, precis 3 minuter sen, biljetter till Scream Like You Mean It Tour som ska vara på Fredag på Irving Plaza!! Galet, kom på att jag inte alls jobbar till 5 då och tänker passa på att gå!
Band som spelar är bland annat Breathe Carolina, Chiodos och I See Stars! Tredje gången jag ser I See Stars detta år, de är faktiskt bra dessutom - haha!!

Men jaa.. Två jobbdagar kvar tills långledigt! Måndag 22'a jobbas det igen!

Ska faan njuta av en till konsert, ska bli grymt att få se lite nya band och ett par man diggat ett tag!

Edit: HAHAHHAHA!! Jag skrev detta i tron att det var Onsdag. Det var alltså Torsdag idag. Hur tappade jag bort en dag?! Så det är IMORGON (för Sverige blir det väl 'idag'..) som jag ska på Irving Plaza och rocka skiten ur mig!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0