Those cities you just can't help but love

England förra året. London. Alltså nää, jag vill skapa nån sorts New York/London stad så man får lite av båda samtidigt! Annars går det nog inte.


Houses of Parliament (NEJ, INTE Big Ben - den jäveln syns inte för den är inne i tornet)


London från London Eye (bågen i mitten i fjärran är Wembley Stadium ♥)


Piccadilly Circus


Så mycket hade jag att säga om idag. Själva idag handlade inte om London alls men jag hittade en dold mapp med bilder och tänkte "varför inte"?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej Ida! Jag måste bara fråga ungefär hur mycket det kostade när du tatuerade dig på NY Ink? Jag tänkte nämligen tatuera mig på Miami Ink och tänkte att priserna kanske är ganska lika. Sen undrar jag också hur mycket man ger i dricks när man tatuerar sig? Och HUR? Haha, asså till personen som gjorde det eller i kassan. Blir så förvirrad när det gäller sånt i USA. Tacksam för svar!

2011-12-21 @ 06:39:05

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0