Bathed in white light with halos in your eyes

Rubrik är en textrad från Biffy Clyro's låt Living Is A Problem Because Everything Dies.

Tack så mycket för kommentarerna och stöttandet till mitt förra inlägg, hade inte väntat mig så mycket!

Har inte haft tillfälle att prata med dem ännu, båda kommer hem sent och det finns inte riktigt tid. Ska försöka prata lite med dem i helgen, om jag törs!

Idag har det spöregnat. Riktigt mycket. Mina vackra, tjusiga GUESS-kängor var genomblöta när jag kom hem från Manhattan imorse. Surt!

Gjorde för första gången mac n' cheese till lunch, helt ok men det saknades liksom.. kött. Kyckling helst. Det är najs.

Inte så händelserik dag egentligen. Roligaste var när jag kom hem med barnen och jag började spela lite gitarr medans J var på toa. Slutade med att vi satt i typ 45 minuter och sjöng ihop medans jag mosade fingrarna på gitarren. Allt från Red Hot Chili Peppers till Katy Perry och Bryan Adams. Fett kul!


HEL(L)G YES! Helg. Skönt med sovmorgon! Lär väl knappast sova längre än till nio men ändå. Ska till Brooklyn och käka lunch med svenska Susanna och ett par av hennes au-pair kompisar. Hon har varit i rematch och ska flytta till sin nya familj New Rochelle imorgon! Firar lite alltså, men lunch på nått ställe. Får se om jag hittar dit, har bara varit i Brooklyn en gång tidigare och det är tydligen lika stort som Stockholm. Heh. IKEA sen kanske. JASÅATTE!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, New Rochelle.. vilka minnen :P

2011-02-26 @ 10:50:55
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0