"God created himself for you to worship him"

Rubriken är rätt så intressant faktiskt, men den kommer upp lite senare i inlägget dårå!

Vaknade idag vid nio som vanligt, undrar varför det verkar helt omöjligt för mig att sova länge när jag ändå kan! Helgerna är konstiga nu säger jag bara. Som idag då. Hade inget att göra och de få personer jag känner här var upptagna på annat håll (eller annan delstat) så jag fick en dag med mig själv!

Tog tåget till Queens Centre Mall igen, gillar detdär stället, så jäkla stort! Köpte lite grejer på Hot Topic och passade på att bli bonusmedlem där, kan ju knappast skada! "HT+ your friend with benefits" är deras slogan, love it!

Jag blev hungrig och på den långa vägen till foodcourten blev jag brutalt anfallet och antastad. Av en religiös kvinna. Så det var inte särskilt brutalt och jag blev inte så antastad, men kvinnan ville inte lämna mig i fred! Hon skulle promt ha med mig till sin kyrka "It's just outside here, behind White Castle!!" och trots att jag sa nejtack på ett väldigt vänligt sätt och sa att jag var ateist så gick hon med mig. "Why don't you believe in God? He creates miracles!!" jag sa att jo, det gör vetenskapsmännen också, och på ett bättre sätt eftersom det går att bevisa. Hon gav sig inte. "I don't want to force anything on anyone" sa hon på värsta hjärntvättarviset men jag fortsatte gå mot foodcourten, snacket om Gud gjorde mig bara hungrigare!

I ett sista desperat försök att få med sig så sa hon (här kommer rubriken in) "God created himself for you to worship him". Jag skakade uppgivet på huvet och skuttade bort till Taco Bell. Där försvann hon. Men inte innan en random kille frågade mig "would you be interrested in modelling?". Alltid ska det vara något!

Käkade, hittade gratis WiFi där nere och sen drog jag tillbaka hem. Ska barnvakta ikväll medans värdföräldrarna drar ut och festar. Lätt jobb då båda barnen går och lägger sig när föräldrarna drar.

Drar upp lite bilder på dagens inköp bara för att.. jag vill!


Sailor Tattoo-plånbok  |  Kung tygväska, så kung!


A Day To Remeber-tee  |  Hot Topic's medlemskort ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0