I don't do shopping..

..and still I manage. Is this magic?

Förstår inte de som köper bh efter bh på Victorias Secret, skor och skor och skor och klänningar överallt. Hur sparar de pengar? Hur får de plats med alla sina prylar?!

Jag är rätt så dålig på att shoppa. Faktiskt. Vill jag köpa en jacka kan jag gå i månader utan att hitta nån och jag köper i stort sett bara Converse. Sista tiden har varit ett undantag men ändå. ÄNDÅ. 

Hade en tid då jag köpte en massa fula väskor, sen köpte jag en massa par med Converse, örhängen i massor och en hel del t-shirts. Det har delvis gått över. T-shirts är fortfarande ett ohälsosamt beroende (hehe) men nu är de iallafall inte herrtröjjor. De har dock fortfarande de coolaste trycken..

Idag spenderade jag nästan tre timmar på Queens Mall. Shoppade dock endast i typ 45 minuter, endast för att köerna på alla affärer var milslånga. Kom hem med en grå huvtröjja från Forever 21, ett långt halsband med en uggla från samma ställe samt två ringar som ska sitta i läppen från Hot Topic. För jag är sån.

Bilder. Jag är generös.


Står man utanför Queens Mall kan man se The Empire State Building.
Det är den spetsiga saken till vänster om JENNIFER-skylten.


Ugglehalsbandet ♥  +  Mina GUESS kängor som jag aldrig la upp nån bild på.. Heh..


Hade planerat att se på Oscarsgalan ikväll, men eftersom jag inte har en aning om hur tv'n funkar så blire inte så. Bajs.

Jobb imorgon som vanligt, ska försöka dra till Best Buy under dagen och köpa nya hörlurar, mina vackra Skullcandy jag fick i julklapp sa hejdå igår när en av hörlurarna lade av. Yesyes. KRAM.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är vad Usa gör med en, man shoppar. Jag är ingen shoppingmänniska men i Usa så shoppade jag som en galning, fyy fasen vad jag shoppade.

2011-02-28 @ 08:46:13
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0