En chill söndag i Queens

Sov från 10 till 10. Rätt så skillat men var ju sjukt trött!
Hände inte så mycket denna söndag, satt vid datorn och försökte hänga med på vad som hände, prata med lite folk o.s.v.
Följde dock med värdfamiljen till ett av malls'en i närheten och fick vandra runt där själv ett tag. Kom ut med ett par assnygga Van's för $38 - SEGER!

Tydligen är alla läskedrycker förbjudna här i huset så det blir en massa vatten för min del. Sockerabstinens snart? Hursomhelst så äter de väldigt lite. Jag är hungrig typ jämt! Vet att CC säger att man ska ta upp detta med familjen men det kanske är bra för mig att käka lite mindre och röra på mig mer? Ha, klart det är..

Middag blev lax och ris. Uh. Lite konstigt men det gick ner!
På kvällen fick jag ett fett häfte med "familjeregler". Tog mig igenom det och ingenting verkade vara helbäng så detta ska nog gå bra!

Somnade innan 11, vilket konstigt nog är alldeles för sent för mig! Blir till att sova vid 10 hädanefter, jag som brukar vara vaken till 2!



Grymma skor! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint att jag aldrig hade några förbjuda eller fick några häften med regler, kanske ska vara glad för det?

2011-01-10 @ 20:26:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: nora

mm skor _



hoho spännande ändå! :D

2011-01-10 @ 22:44:48
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/
Postat av: Anna T

Omfg, inga läskedrycker? Jag hade inte överlevt..

2011-01-11 @ 12:13:44
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0