FAN VA MEXIKANSKAN SNARKAR!

Sa ar det. Har inte fatt igang internet pa min laptop annu, vilket innebar inga av de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet samt inga bilder annu.

Idag har vi haft skola mellan 8 - 8. Ouch. Upp vid 7, forsokte duscha men vattnet var iskallt. Inte nice.
Vadret ar iallafall fantastiskt, runt nollstrecket och stralande sol. Campus ar ratt sa tjusigt ocksa och "the mansion" ,som jag ska lagga upp bilder pa, ar wow-faktor!

Ar ett gang svenskor har, en av tjejerna i mitt rum ar svensk, och vi kommer bra overens nastan allihopa! Har klasser uppdelade efter vart vi ska bo men ingen kommer hamna nara Rego Park verkar det som.. Aja, alla far val mota upp pa Manhattan!

Ar tidig morgon i Sverige nar jag skriver detta men har ar klockan bara halv elva. Skumt!

Hoppas de har lyckats fixa tradlosa natverket tills imorgon sa jag kan lagga upp bilder harifran! Antar att ni tycker att det ar ratt jobbigt att lasa texten utan prickarna ovanfor o & a men det ar fan jobbigare att hitta ratt pa dessa tangentbord! Inget sitter ju dar det ska...

Och ja, den andra tjejen jag delar rum med snarkar och stonar (typ sex-ljud) i somnen. Gissa om det ar frustrerande..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte vilken stackare du har haft sex med som snarkar under sex? o.O hahahahaha och när jag skriver detta så inser jag att det låter som att du är tråkig i sängen.. jag är elak, jag vet XD



ooooch jag svor som FAN över dom där jävla tangentborden utan å ä ö, fine att inte dom bokstäverna finns, men allvar måste dom flytta på frågetecken och alla dom grejerna? fjantigt..



PUSS!

2011-01-06 @ 11:04:13
URL: http://quitesimple.blogg.se/
Postat av: Anna T

Waaoooww spännande :D!!!!

2011-01-06 @ 11:41:23
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: cicci

hahaha sjukaste snarkningarna jag någonsin har hört! vad som är ännu sjukare är att man faktiskt fick ngra tillars sömn om nätterna trots det jävla stön/grymtandet! / cicci

2011-01-09 @ 00:11:23
URL: http://ciccey.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0