Hur bor man i Queens?

Som jag (tror) att jag skrev tidigare så bor jag inte så skitbra. Eller ja, huset är det inget fel på, men mitt rum är minimaliskt och svinkallt. Inte alls vad jag väntade mig när jag tackade ja till min värdfamilj. Alls.

Får ta och möblera om lite. Kanske. Om det går. Här kommer iallafall ett par bilder på stället!



Korridoren till min toa samt mitt sovrum



Mitt minirum då..



Toaletten och dusch till höger i bild
(orkade inte ställa in vitbalansen, därav gult ljus)



Min garderob! Som inte ens är inne på mitt rum....
Jag har skitlite kläder btw, dock är alla t-shirst & sånt i byrån på rummet



Såhär ser utsidan av huset ut! Ser inte så stort ut men skenet bedrar. Lite iallafall.

Tänker inte lägga upp bilder på de andra rummen och sånt, håller de lite hemligt. Hehe.
Men så bor jag just nu iallafall. Lite trångt och lite kallt men det får väl gå.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har ju större rum än vad jag hade i alla fall! Och så har du ju fönster, jag hade bara en glasdörr ut till balkongen. Fast var glad, det blir ju inte så mycket att städa! :D

2011-01-12 @ 13:44:57
Postat av: Amanda, igen!

Förhoppningsvis får du plats med hela benen i sängen också! :D

2011-01-12 @ 13:47:37
Postat av: Sandra

Huset ser bra ut från utsidan iaf :)

2011-01-12 @ 14:29:15
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj.. men har inte CC vissa standard krav på hur stora rum ska vara? var glad du hade inte MYROR i ditt iaf.... xD

2011-02-11 @ 10:10:37
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0