Jag flyttar nog inte till Iran nån gång framöver

Orsaken till min vägran finner ni i artikeln nedan som är från Måndagens Metro om en ny Universitetslag som tagits i bruk.



Direkt översatt står det:
"De nya reglerna bannar kvinnor från att "bära kepsar eller hattar utan sjalar, tighta och korta jeans och kroppspiercingar (förutom örhängen). Även tatueringar, långa naglar, tandsmycken, tighta jackor och färgglada kläder är bannade"

När det kommer till killar så är de nu förbjudna att
"färga håret, plocka sina ögonbryn samt att bära tee's med väldigt korta ärmar."

Vad är detta?! De är ju helt bang! De tar ju nästan bort ett helt liv (för min del då). Jag skulle bli bannad från Iran på typ... två sekunder då. Nog för att jag aldrig skulle få för mig att faktiskt åka till Iran och studera, känns lite onödigt på något vis.

Hursomhelst, de är helt bäng. Dumt dumt dumt! Undrar ju hur de tänker.. Jag menar, killarna får inte plocka ögonbrynen? De är doomed till att bli unibrow-faces! Ew!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0