To Queens Center Mall i headed!

YES! Söndag och sånt idag. Insåg just att när mina svenska läsare kommer se detta är det Måndag. Whatever.

Jag har fått nått konstigt för mig tror jag, på helger brukar jag alltid kunna sova till 12. Mitt på dagen bara sådär! När föräldrarna tillät alltså. Men nu vete fan vad som har hänt, är klarvaken strax efter 9 och ligger förvirrat kvar i sängen och undrar varför jag inte sover.
Kan säkert ha nått att göra med faktumet att jag lägger min vid 10 på vardagarna istället för 2. Kan vara så..

Hursomhelst så skulle min värdfamilj på nån school reunion i Hoboken, NJ, idag så hela högen for iväg och lämnade mig i huset. Utan bil. Men ha, vem fan behöver bil här?! Tågen går överallt och det är bara 15min att gå till metron. No big deal liksom!

Så, när jag lyckats hitta kläder och sånt promenerade jag över till Forest Hills och tog tunnelbanan två stop till Woodhaven Blvd och klev av där. Gick 30 sekunder och var framme vid... Queens Center Mall!!
Stället har runt 70 affärer (enligt nån hemsida jag hittade) och de innefattar allt från H&M till Forever 21, Hot Topic till Banana Republic samt typ Disney Store, Starbucks och Victoria's Secret.

Vandrade runt i ca 2½ timmar och gjorde av med lite pengar. Men luugnt, lade undan typ $120 av min lön som inte ska röras! Ska fixa bankkonto till veckan också..

Hursomhelst så köpte jag lite grejer, tog metron tillbaka och gick hem för att duscha.

Kollat på Sherlock Holmes sen jag kom hem, letat efter ett bra stället att fixa hairextensions på och så har jag.. ööh.. spammat tumblr.

Bilder på mina inköp och på annat. You get it. Kommentera gärna mera, babes!


Vårväder! Nollgradigt och soool  |  Ungefär såhär intressant är Metron


Min lunch kom i en glad påse!  |  Inköpt på Hot Topic - MCR-halsband och solglasögon!


Linne & tee från Forever 21, tillsammans $9,60 ♥

Det var idag det. Imorgon (Måndag) är det typ.. en helgdag här. Kommer jobba ett par timmar på morgonen då mina värdföräldrar ska iväg på gymmet men annars är det ledigt! Måste ha en plan på vad som ska göras.
Promenera på den enorma kyrkogården ett kvarter bort kanske?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0