Just wait for faith to kick in

Rubrik från The Used's låt On The Cross.

Denna helgen har varit lugnt. Fredag kväll drog de andra ut och festade medans jag tog t-banan till Bryant Park, fotade lite (mycket lite), drog vidare till Union Square och gick till Soho därifrån.
Stod och spanade in genom fönstren på NY Ink ett tag för att fördriva tiden och såg Ami James' nya lärling, Billy DeCola, inne i studion. Wow faktor. Nästan. Han följer mig skumt nog på Twitter! Who would have thought..?

Lördag sov jag, inte med mening men ändå, till 12 och mötte Cecilie i Forest Hills vid 3 och såg på bio. Som jag skrev om i förra inlägget. Köpte med mig käk från en asiatisk restaurang som heter Mint och de blev skiiitglada när jag gav dem $5 i dricks. Hehe. Kollade på valpar i fönstret till hundaffären brevid restaurangen medans mitt käk blev klart. Ville ta med mig valparna också men blev bara käk.

Kom hem vid 7 och började jobba på en gång. Vilket jobb alltså! Blev 10:00 till 00:30 och båda barnen var i säng innan 8:30. Blev lite Harry Potter läsning för J innan han somnade också - kung tradition!

Sen satt jag i min källare, spelade gitarr och hade mig tills värdföräldrarna kom hem. Easypeasy.

Idag, Söndag, blev det picnic med Ida, Jenni och Victoria i Central Park från 13:00! Köpte lite ätbart på Wholefoods i Columbus Circle och blev kvar i parken ett bra tag! Kom hem till Queens strax efter 8!

Picnicen var random och väldigt varm. Var väl över 30C° ute!


Bryant Park


HBO säljer True Blood-merch!                                Subway på Herald Square


Streetart i SoHo                                               Evolution Store skyltfönster


NY Ink


Valpar på display i skyltfönster


Brudarna i Central Park


Radom Central Park

bilderna är tagna med min iPod - deal with it

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0