No change, I can't change, I can't changeeee

Eh.. Lyssnar på Bittersweet Symphony. Den bra versionen. Där bl.a Craig Owens (Chiodos, D.R.U.G.S), Alex Gaskarth (All Time Low) och Mark Hoppus (Blink 182, +44) är gästsångare. Phett.

Denna vecka är hursomhelst en skön veckan. Kan inte klaga när man börjar jobba först 2 på eftermiddagen!! Barna + min värdapappa är på York College hela förmiddagen och jag får fet sovmorgon samt riktigt underbar curfew! Sisådär 5 på morgonen. Inte för att man orkar vara ute så länge men är tanken som räknas!

Så jag jobbar 2-7. Sååå lätt! Särskilt då E har en massa online-kurser hon måste göra och J är lättsam!

Igår och idag har han och jag suttit och satt ihop en massa paper toy monsters som han fick i en bok då han fyllde år! Lim överallt men fasen va kul det är! Jag gillar att pyssla på och dessa monster är perfekta!



Alla monster vi limmat ihop!
(vi gjorde inte alla igår och idag dock, J gjorde ett par tidigare men ville ha med alla på bild)


Imorgon ska jag träffa en ny au-pair som också bor i Queens. Ska våga mig bort till Jamaica Center (där t-banan tar slut i Queens..) och träffa min första Argentinare! Haha! Lär väl gå bra.

Ska försöka färga håret på mig själv innan jag börjar jobba också. Gissa färg! Jo, rätt, svart. Mitt hår växer som ogräs, har typ 1,2cm utväxt redan!!

Bye.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0