Working 2-7, fucking easy make a liviiiing~

Så sjunger jag typ. Fast inte.

Sjukt trött i huvet trots minimalt jobb denna veckan. Att få lyxen att sova till 1 (om jag nu skulle vilja det!!) varje dag en hel vecka är ovanligt och oerhört uppskattat!
Ställer dock väckare på 10 och sen fåre räcka - somnar aldrig på kvällen annars!

Imorrn vet jag inte vad som händer, på Lördag händer nått och sen jobbar jag och på Söndag ska jag till Coney Island igen.

Just nu skulle en Friscoburgare från Max inte sitta fel, middagen idag står uppe i halsen på mig och jag är svagt illamående. Fyfan för viss mat - är ju bara att äta och le för att barnen inte ska få för sig att de inte ska äta. BLÄ.
Om nån kan så får de gärna skicka en burgare. Och kanske typ.. vetinte. Trocadero.

Har inte så mycket att skriva om egentligen. Why bother? Nån som fortfarande läser?


Bild från Central Park - ett flygplan skrev "I ♥ U WILL U MARRY ME" på himmelen
och det var la coolt.

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag, din trogna läsare ;) läser fortfarande. Föresten råkade jag skriva och länka min syrras blogg förut eftersom jag använde hennes dator och det kom upp automatiskt. Så det var alltså min syrras blogg du svarade på förut :)

2011-07-29 @ 18:56:39
URL: http://luminos.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0