Friday morning I stick to Soho

I stickers in Soho. Eller nått.

Fredag var sista dagen jag kunde spendera tid mitt på dagen på Manhattan på ett bra tag nu. Månader. Skolavslutning för mina värdbarn innebär att jag jobbar 8:30-5:30 Måndag till Fredag vilket betyder att jag kommer sakna min vardag hittills.

Så jag tog farväl av min vanliga rutin genom att gå runt och fota klisermärken/street art i Soho - it's the place to be.

Därför blire en bildbomb med just de bilderna.











Kommentarerna flödar - åååh så glad jag blir!
Not. Ibland kommer det nån enstaka "Kommentera på min blogg och bli veckans blogg!" - AS IF!
Tackar och bockar dock för kommentarerna som kommer ibland, de uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur gick kalaset då? :)

2011-06-13 @ 10:10:21
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0