It's on my brain, driving me insane

it's on my mind all of the time and if it left I would be fine..

Där var en låtrad från Escape The Fate's låt The Flood. Råkade vara på iTunes atm.

Idag såg jag en kändis! Konstigt att det inte händer oftare med tanke på vart man bor men ändå..

Iallafall så såg jag Epperson från Project Runway's säsong 6!! Jag var PR-fantast förra året i England och såg typ tre säsonger på nolltid för de rullade på tv'n.
Var inne på H&M på 86'th på Lexington och skulle kolla efter sommarkläder. Har typ ingenting att ha på mig (FACT!). Så jag plockar åt mig lite grejer och ställer mig i kön till kassan då jag hör en liten tant tjuta till. Hon  pratar upprymt med en snubbe jag verkligen kände igen och efter typ 5 sekunder klickade det! Andra Project Runway deltagaren jag sett här. Waowa.


Denna snubbe var det då jag såg.

Köpte ju grejer på H&M också - blev ett par shorts, en tee och en klänning (!!!). En svart. Plain. Jag är inte SÅ vågad! Allt som allt gick det på $21. En dollar är vad, 6-7kr? SKITBILLIGT. Dör.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0