Laminated E.T Animal

Rubriken är lite smårolig, är inte bara en låt av D.R.U.G.S men om ni läser det baklänges står det samma sak! Coolish!

Är ju som sagt lite småseg på att uppdatera och skriver mest om vad som händer under helgerna. Och dessa inlägg kommer generellt mitt på veckan efter helgen.. Heh. Ursäktar mig men det blir sena kvällar ibland!

Denna veckan är ju bara jobb, 8:30 - 17:30 varje dag, vilket betyder väldigt lite datortid under dagen och sen vill man komma bort lite på kvällarna så man hamnar lätt i Manhattan. Nivet.

Igår till exempel! Jobbade till 5:30 och fick veta att vi skulle käka broccolipaj till middag. Är inte alls så förtjust i den maträtten så flydde fältet, tog t-banan till Manhattan och hängde vid Union Square med Victoria fram till 10. Alltid trevligt!

Idag samma sak. Nästan. Jag fick dock istället Vickoria att villa sig ut hit till Queens och vi körde lite ögonshopping inne på Queens Center Mall! Jag köpte ett par nya skor, ååh det behövdes!! Har bara haft mina Converse (för varma) eller mina flip-flops (för smärtsamma) hittills så nya, bättre skor inköptes för bara $15. Ibland fyndar man.

Planen var att fixa skor och nån sorts outfit för midsommar som firas här i NYC imorgon! Skor gick ju bra, konstigt nog, men blev utan outfit. Fan.

Imorrn är det iallafall tänkt att jag ska träffa brudarna i Battery Park efter jobbet och medverka i midsommarfirandet! Ryktet går att det ska vara svensk midsommarkäk till försäljning och sånt. Vi kör på!

Så det ska hända.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0