Sssssnake around my neck

I Lördags skulle jag jobba. Sov till 11 och gjorde inte mycket fram till 3 då jag började jobba. Amazing. Mitt jobb bestod av att underhålla J & E tills föräldrarna var klara med party-förberedelserna!
Vi spelade nått balans spel och byggde lite lego innan första party-barnet kom vid 4:25 exakt.
Sen droppade ungarna och deras rikemansföräldrar in en efter en och volymen samt oljudet i huset ökade med sisådär en gazillion procent.

Föräldrarna minglade och barnen lekte med ballonger tills telefonen ringde och partyt's höjdpunkt som skulle underhålla barnen, the Lizard Guy - en kille som har med sig en massa djur som han berättar om, säger "jag är fast i traffiken och kommer på en timme". Kaos uppstod tills han kom fram och sen vare all smiles och sunshine on the inside!

Djungel-Dave, eller vad han kallade sig själv, var en riktig underhållare och hans djur var kung! Började med en majsorm, fortsatte med en illgrön groda, följde upp med en skäggagam (jag smälte, sötaste ödlorna nånsin! Dessutom hade min lillebror en sån för ett par år sedan), kackelackor och slutade med en fet boaorm som alla som ville fick klappa och ha runt halsen! Asgrymt!

Var tänkt att jag skulle sluta vid 6 men kom ifrån huset först vid 7:30. Fick skjuts till t-banan och hängde med Jenni på Manhattan resten av kvällen!
Det regnade (eller vafan, kan inte kalla det regn, blött dis är mer korrekt) så vi försökte hålla oss inomhus. Var in på Forever 21, Hard Rock Café, M&M Store och Duane Reade. Utanför DR blev vi uppchattade av en stand-up komiker som ville att vi skulle gå på Stand-up Comedy Show. Så det gjorde vi! Vi midnatt!

Var en massa komiker som fick ta scenen i 5-15 minuter var och för $15 var det rätt kul! Dessutom får vi gå på 2 shower till med samma biljett utan att betala mer än de obligatoriska drinkarna man måste köpa. Kul avslut på kvällen - kom i säng runt 5 på morgonen och somnade på en sekund. Slutkörd!


Majsorm                                                               Skäggagam


Sköldispaddis!                                                  Jag med orm & random unge


Jenni photobombar såklart..


Hard Rock Café                                                              M&M Store


Vi friade till nån                                                 Stand-up comedy

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0