Who punched me in the brain?

Huvudvärk till max just nu. Skriver ett inlägg ändå, ligger ju lite efter!

Söndag har jag inte kluddat ner nått om än så.. enjoy.

Vaknade vid 11, gick mot Austin Street i Forest Hills vid 1 nån gång och gick runt på våran skitfina (sarkasm) Street Fair med Cecilie. Var helt fel klädd, såg kallt ut ute innan jag gick så jag tog vårjackan, tee och jeans. Det var så sämst tänkt.

Fick gå och köpa ett par shorts på nån b-ig affär och sen byta till dem när vi kommit in på IHOP med Jenni i Harlem. Heh.
Käkade riktigt sen frukost där och jag kände mig lite väl blek med tanke på att alla där inne var av.. afrikanskt ursprung.
Beställde chokladpannkakor med chokladbitar i och det var skitgott! Dock fick man så mycket att det knappast gick att få i sig allt. Fan.

Hamnade på Times Square igen efter det, köpte ett linne och en skjorta på Forever 21 eftersom mina nya shorts och tee'n jag hade på mig inte passade ihop (åh hjälp I-LANDSPROBLEM!!) och bytte till dessa nyfyndade plagg inne på toaletterna på Hard Rock Café. Awkward men awesome.

Åt middag, asiatiskt, med Cecilie i Forest Hills och kollade på hundvalpar i ett skyltfönster innan vi gick skiljda vägar hem. Najs dag!


På IHOP - matmatmatmatmatmatmat


Parsons ♥                                                            Times Square's nakna cowgirl



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0