Försök på stalker-ism, cp-möte och cheesecake

Igår alltså. Då försökte jag stalka Lindsey Way och hennes man. Som råkar vara lite av en idol för mig. Kan säga redan nu att mitt stalkande misslyckades helt.
Stod på andra sidan av gatan, mitt emot Opera Gallery, med en Vanilla Bean Frappuchino och försökte smälta in med telegväggen medans jag spanade in genom rutorna efter ett blont eller rött hår-ruffs. Inget. Så kom en fet skåpbil och ställde sig i vägen för att lasta av en massa öl och vatten som skulle in i galleriet.

Det närmsta jag kom till att se nån som jag idoliserar var alltså deras dryck. Ingen större succee. 
Stod iallafall utanför galleriet i typ.. 30 minuter innan jag fick ge upp för jag skulle träffa Karin på Penn Station!

Lite nere efter mitt misslyckade stalkande så käkade vi lunch/middag utanför Madison/Penn och tog sedan t-banan ut till Queens eftersom Karin skulle hänka med på mitt LCC-möte. CP-möte. Au-pairer; ni kanske tror att dessa möten kommer vara gold and silver och trevliga au-pairer. Ne. Inte. Vi skulle mötas på en biljardhall som ligger på huvudgatan här i Forest Hills och det gjorde vi. Jag, Karin, LCC'n och den lilla asiatiska tjejen i gruppen.

Det var alla som dök upp. Så tragiskt! Tyskarna bryr sig inte alls om att komma! Dessutom sa LCC'n att 'om ni vill stanna här ett tag måste ni köpa nått att dricka'. Eeh. Nej. Så jag och Karin gick vidare, kollade lite i affärer och avslutade kvällen med cheesecake på Marthas. Äckligt mätt blir man, så fruktansvärt maffiga bitar man får!


Opera Gallery med South Park-gubbar i fönstret  |  NYC + klistermärken = sant


Inne på biljardhallen - ser ut som en strippklubb


Austrin Street från Biljardhallen, våran pytte-hududgata


Cheesecakes, jag tog Oreo och Karin Red Marble (min var godast)

dag slut kramkram.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0