Lörrrrrdag kan ju sjuka sig

Fick veta när jag vaknade imorse att J blivit sjuk och spytt ett par gånger. Great, saknas bara att jag ska bli sjuk tänker jag.

Så när jag står och väntar på Cecilie utanför Duane Reade, där vi skulle köpa snacks innan bion, så svär jag bara åt mig själv när jag känner illamåendet slå mig. Det dämpas dock och jag tänker inte mer på det förän jag står bakom Cecilie i kön för att betala. "Jag kommer antingen svimma eller spy" tänker jag och Cecilie säger "Du ser likblek ut". Inget händer dock förän jag betalt för min Cola och Swedish Fish. "Ååååhfan måste spy".
Frågar kassörskan efter en påse, spyr jäkligt tyst i den och, hör och häpna, inte en jävel i affären verkar ha märkt nått!

Jag själv låssas som ingenting, stoppar Colan och firrarna i väskan, går mot utgången och slänger påsen med kräks i en soptunna. 

"Hahaaa, did you see that? Nobody noticed" garvar jag och när jag ser Cecilies frågande min slår det mig att inte ens hon märkte. WIN!

Mådde bättre efter det, gick på bio och såg Rango, askul film där Johnnie Depp har rösten till huvudkameleonten!
Efter bion mådde jag fortfarande bra, sa hejdå till Cecilie och köpte två filmer på Blockbusters!!
Kom hem till en J som kräktes och hade det, inte kul att vara sjuk när man är liten! Jag har inte behövt mer, kan bero på att jag inte käkat mer, men det lär väl komma. HUVVA!!!!

Blir jag inte sjukare är planen för imorgon att dra på Queens Mall med Cecilie och leta vårjacka, nästa veckan ska tydligen bli varm!!

vårtecken | bio!


Gata i Forest Hills  |  Blockbusters konka = SALE!


Dunkin på hörnet, nom  |  Kvaddade bilar står fan kvar för evigt här


bumb ahead.


min gata


träd  |  filmerna jag köpte. yesyes.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0