Matfronten

Jag har nu käkat upp nästan ett helt paket med Singoalla-kex. Mycket bra exempel på sånt man inte vet att man saknat förän man äter ett! Sveriges motsvarighet till Oero's skulle jag nog säga..

Tre hällakakor med kaviar är uppkäkade. Har fortfarande skorpor kvar sedan senaste IKEA besöket så där har man ju frukosten fixad.

Två Dajm/Marabou-bitar käkade, blev nästan allergisk av skiten, vafan liksom?!

Bilpåsen orörd och har ett helt Ballerina paket samt ett helt Singoalla kvar. Allt som allt rätt så bra gjort!

Djungelvrål saknas dock. De har ingen vettig lakrits här! Lame lakrits. Vill ju ha saaaalt. Djunglescream.  Nivet.


Idag är det tydligen Fettisdag. Inga semlor här inte, ska vara pannkaksdagen här istället. Dock får vi inga pannkakor utan det bjuds på maträtten jag uppskattar minst på vårt matschema. Vet inte hur det stavas men jag vet hur jag mår illa av det efteråt..
Består av pasta, fetaost och hackad tomat. Jag har inget emot hackat, jag hatar däremot tomat. Och det är en stor avsaknad av kött där också. Sadface.

Imorrn ska jag inte köpa nått på Starbucks förresten. Ska försöka vara stark. En vårjacka till mig och födelsedagspresent till E som fyller år på Torsdag ska inhandlas istället.

Ja bah go for it!




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0