Muzx Classic

Hehe, fattar mycket av rubriken va?

Men såhär äre att mina Skullcandy jag fick i julklapp klappade sönder och igår köpte jag ett par nya hörlurar!
$32 kostade jag på att betala för dem (inte ens 200kr) men på svenska marknaden lär de gå på runt 400kr iallafall! Ska man väl köpa hörlurar ska man fan köpa ett par riktigt bra, vad är poängen med att lyssna på musik och det bara skränar i huvet?

Hursomhelst heter de Muzx Classic och är lanserade av Altec Lansing, inget man hört om direkt, men när de var de dyraste jag kunde hitta på hyllan med hörlurar måste de vara bra!

"Noice-isolating Earphones" och "Crystal-Clear Sound" lär som en härlig deal och de är även tangle-free, vilket betyder att de inte trasslar upp sig! Är nästan omöjligt att slå en knut på dem då sladdarna är täckta med nån sorts textil. Skitbra. Har garanti på 2 år med dem också!
Köpte dem på Best Buy på vägen för att hämta J från skolan och testade dem när jag gick till skolan - åh så bra ljud! Hörde dessutom inte ens traffiken på Park Avenue och det säger en hel del!

Hittar ingen bra bild på google av dem, så ni får en fräsig cam bild av kartongen för jag är trött.

MY MUSIC IS THE PULSE OF MY LIFE THE BEAT THROUGH MY VEINS. IT'S WHO I AM, MY DNA.

Kommentarer
Postat av: Malene

En sak jag funderade på är att jag laddar alltid ner min musik. Jag är musiknörd, som du :) Men när man kommer till familjen kan man ju inte riktigt göra det längre(logik). Hur gör du med din musik?

2011-03-01 @ 16:32:10

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0