Rubriker är för sånna som sovit ett par timmar

Jag har inte haft så mycket att skriva om i mitt vardagliga liv. Händer inte så mycket utöver det vanliga och det tas inte så många bilder eftersom det inte händer nått som är värt att ta kort på. Typ så.

I Måndags var jag hemma med sjukt barn, J var i stort sett frisk men skolan krävde att han skulle vara hemma en dag frisk för att se till att han inte kom och smittade sin klass. Blev en 10 timmars arbetsdag, inte så farligt eftersom vi mest tog det lugnt. Han drack förresten typ 1000L vatten & Gaterade. Galet.

Tisdag.. inget särskilt hände Tisdag. Så.. så kan det vara.

Idag, Onsdag, köpte jag äntligen min eftersökta vårjacka! Var rea på en affär i Queens Mall och jackan gick på $17. Hur jäkla galet är det?! Skitglad är jag, för om jag bara haft vinterjackan imorrn hade jag dött, värme har utlovats!
Så jag köpte jackan, hämtade J från hans karate (E hade annat på sin skola och blev hämtad av min v-mamma senare) och sedan gjorde vi nått man inte gjort på länge; hoppade hage!

Jag fick rita upp rutorna och J skrev nummren, jäkligt bra teamwork! Jag vann, det var inte meningen. Dessutom har jag vunnit varje gång vi spelat Monopol Junior, men seriöst, det går inte att spela mesigt i det spelet, jag försöker lägga mig!!

Imorgon ska jag stanna på Manhattan hela dagen, det är 250'de jubileét för St. Patrick's Parade här i NYC och när de skryter och säger att det är "världens bästa parad" så måste man ju se!
Kameran hänger med och det verkar som om att en av Long Island-aupairerna vid namn Cecilia, som jag faktiskt delade rum med på au-pair skolan, ska hänga på! Kan bli en grymt kul dag!

Auf Wiedersehen nu. G'natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ångrar att jag inte såg paradjäveln! jaja,vi får ta och ses snart......puss! :)

2011-03-17 @ 22:51:20
URL: http://ciccey.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0