Saker man måste ha gjort; Hard Rock Café



I Lördags var jag inne på mitt första Hard Rock Café.
Eftersom Time Square har gratis WiFi och jag hade iPoden med mig var jag ju tvungen att "checka in" på Hard Rock via facebook. Så jag gjorde det! Haha, något jag velat göra bara.

Var inte överimponerande där inne, man gick genom souvernir shoppen en trappa ner till själva cafeét och där var det inte mycke folk.
Dock så hängde det lite grejer som kända musiker gett bort, bland annat The Beatles kostymer och väskor från nån turné, Gwen Stefani's scenkläder, gitarrer från olika band såsom Linkin Park och ett foto signerat av Green Day.

Hade ju ingen kamera för att föreviga detta men vad jag vet är Hard Rock inte påväg nånstans och det är ju gratis att gå in, bilder kommer i framtiden. Såatte.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0