sun is back alright!


Snön är nästan borta, den lilla som kom det vill säga, och solen var på G idag.
Kallt och miserabelt ändå, men hallå! Sol! Man blir gladare av den!

Det var hagel- och åskstorm igårkväll, smällde bra på himmelen och hela rummet lystes upp av blixtarna medans ishaglet smattrade mot rutorna. Jag gillar det så länge jag inte behöver vara utomhus när det håller på och har sig.

Försöker peppa mig själv nu för Söndag! Sure, har au-pair möte med LCC'n då, men det är inte det jag peppar för!
Ska på en konstutställning där Lindsey Way (bassist i Mindless Self Indulgense och fru till sångaren i mitt favoritband) ska ställa ut ett diorama och mingla med New Yorkarna. Ska försöka smyga på henne! Eller, iallafall fixa foto och autograf. Om jag törs. Därför jag peppar på, törs inte riktigt än!

Lördag ska jag käka middag med Cecilie. Det är alla planer jag har hittills. Måste fixa mer folk att umgås med här, lite torrt med sällskap faktiskt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0