The Bamboozle - nedräkningen har börjat!

Idag är det precis en månad tills vårens största grej drar igång!
Jag snackar såklart om festivalen jag och Lisa ska dra på!

Hotell i New Jersey är bokat, fick mail om att min biljett till festivalen ska skickas ut snart och jag är TAGGAD!

Har bara varit på något i samma skala en gång tidigare, förra året såg jag och Ellie ju Muse på Wembley Arena med en publik på ca. 70.000. Undrar hur mycket folk det kommer dyka upp på festivalen.. Spännande!!

Har dessutom lyckats kamma hem en affisch signerad av ett av mina favoritband, Taking Back Sunday! Samlade in poäng via en poängjakt på festivalens hemsida och bytte in 40.000 poäng mot min poster. GALET!

Åååh. En månad. Tre dagar med över hundra band och en härlig Ö-vikare som sällskap. Hoppas på sol och lite mer värme nu!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0