Doon't stooop believeiiiing!

Oj sorry och allt sånt!!

Insåg att jag glömt skriva att jag skulle vara i New Jersey i helgen utan internet och kaffe.

Värdfamiljen skulle prompt ha med mig till deras beachhouse i New Jersey Fredag till Måndag trots att jag inte skulle jobba. "There won't be any food at home.." sa de finurligt och jag hade inget direkt val om jag inte ville att hela min lön skulle gå till mat!!

Kommer skriva nått längre inlägg senare idag, just nu måste jag dammsuga. Dessutom har jag brännt mig på axlarna/ryggen (nånn mittemellan) så varje gång jag rör armarna känns det som om nån hugger mig i ryggen med två köttyxor. Typ.

Ikväll äre visst LCC-möte. Har en ny LCC nu, rätt najs! Förra var så värdelös att man blev lessen i ögat. Får se om den nya kan vara nått. Upp till bevis ikväll!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0