Änglar och kungar

Nu kommer ett par försenade inlägg, bara att stå ut med segheten!

Fredag!!! Jävligt skön kväll måste jag säga, drog med Maria ut på farligheter! Hade till min egen förvåning köpt både strumpbyxor och en kjol (svart såklart) som matchades med en svart top och, hör och häpna, ett par jävla högklackade skor! 

Stapplade typ till t-banan, kan inte gå i skor som har en klack på över 2 millimeter typ, och for med Maria downtown för att hamna på NÅGON sorts bar! Jag har, sen innan jag kom hit, haft ögonen på ett ställe som heter Angels & Kings (anledningen till rubriken) vilket är en nattklubb startad av Pete Wentz från Fall Out Boy i 2007 och som nu ägs av ett gäng andra bandmedlemmar bl.a från Gym Class Heroes, The Academy Is.. och Cobra Starship!

Vi kom dit, efter att ha missbedömt avståndet, och trodde att det skulle vara skitlång kö och typ en lista med folk som fick komma in. Inte då! Vi flashade tutt.. eeh.. körkorten vare ja(!!!) och fick komma in! Folk var utklädda, folk var fulla och stället var ganska packat det med. De hade liveband som spelade i ett hörn hela kvällen och det var skitkul! "Så många kex!!" Kex överallt! Snygga killar d.v.s. Måste definitivt tillbaka.

Iallafall så borde man inte gå in på detta allt för mycket, vi hade skittrevligt, tog ett par öl, spanade på kex och jag tror jag var hemma runt 5-6 på morgonen.


Liveband med superkexig sångare


Jag och Maria på nån toa!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0