I survived booyah~

Jag överlevde helgen på Long Island!

Bäst:
-Delade rum med en sjukt skön Sydafrikan, Cailin, som även var välften Irländare.
-Vädret var kanon! Skitfint där ute om man kan se bortom skolbyggnaderna.
-Käket är rätt så nice ändå. Särskilt desserterna. Inge fel.
-Min grupp vann en av två "ingen hemläxa" tävlingar! Ingen läxa för oss alltså!
-Alla mina 6 Credits är nu tagna!
-Tjejernas reaktioner om en snygg kille gick förbi. Inget diskret stönande precis! "Uuuuuuhhhhnnnnngggg.."

Sämst:
-Cailin blev biten av något och levde om när jag försökte sova.
-Jag tog fel rum två gånger och hann även bädda sängen i det första rummet innan jag hittde mitt rum...
-Det var jävligt kallt om fötterna när man skulle sova.
-Duscharna är för jävligt äckliga, aldrig duschat så snabbt någonsin!
-Hallå, öl förbjudet på campus? Elakt..

Skumt:
-Fick höra av en Australiensisk brud att jag har en Skottsk accent. Eh.
-Faktumet att batteriet i nya mobilen laddar ur med 50% under natten om den inte är kopplad till laddaren. Wtf.
-Vi var 60 'elever' i klassen. 
-"We're gonna treat you like adults" och sen får vi ett papper med "human bingo". "Find a person who... can play guitar". Vuxna var det ja.

Återkommer imorgon med ett inlägg som jag är TOKGIDDY över. Aah.. Okay, ska sova, g'natt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0