Rehab In Rifle Rounds

Rubriken är en NYSLÄPPT låt, B-sida, från D.R.U.G.S! Gissa om man blev glad när de laddade upp den på youtube i Söndags?! 
Ett år sedan de spelade sin första show, fortfarande ett 'nytt' band alltså!

Lite seg på att skriva om saker som vanligt, är ju mest på helgerna det händer något och det har jag ju gått igenom mest.
Kanske inte Södagen iochförsig. Drar den snabbt. Sov till 10, facebookade och sånt till 12, åkte och fikade med Maria (hon gjorde min 'intervju' när jag sökte som au-pair hos CC) på ett häftigt café vid 3 och satt där ett tag och pratade om typ.. grejer. Skiljdes åt på Union Square och jag drog till Times Square med siktet riktat mot biograferna! Gick dock inga filmer jag ville se så åkte hem till Queens igen. Lame, jag vet.

Annars gör jag ju inget! Inget hänter på veckordagarna alls! Blaah. Korsstygn kanske. 

Kan tillägga att jag kommer vara ett värdelöst vrak när jag kommer tillbaka till Sverige. En hopplös f.d au-pair som inte kan något. Är i lite av en svacka just nu, pessimistvarning gånger tusen och det är slut på hopp i mitt huvud.
Beställde en bok från Amazon i ett försök att muntra upp mig själv. Det är en 5 års journal där meningen är att man ska skriva en mening om dagen i fem år och för varje år se om det blivit bättre eller sämre. Lär börja lågt för mig men ska ge den en chans!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0