The best part of 'believe' is the 'lie'

Rubrik från Fall Out Boy låten Sophomore Slump or Comeback of the Year.

Var hemma med sjukt barn idag, 10 timmars jobb SMACK. Fick dock sovmorgon till 8:25 så det var chill.

J hade kräkkalas igårkväll innan middagen så han fick vara hemma idag, mådde dock kanoners hela dagen så vi ska skeppa honom till skolan imorrn igen.

Iallafall så spenderade vi dagen med att göra lite korsstygns projekt, baka kakor (färdig kakdeg ftw), spela trummor och sånt. Lite läxa gjordes för båda parterna också.

Visst ja, denna helgen ska jag ut på Long Island för skola igen! American Holidays heter kursen, läser bara över helgen igen och får mina sista 3 credits jag behöver. Suger dock att jag åker ensammen, helgen med Jenni var awesome eftersom vi kunde sitta och snacka skit om allt och alla. 

Så yeaaaa. Imorgon, Torsdag, ska jag packa lite för helgen, tvätta en massa kläder och käka pizza lunch med Cecilie i Forest Hills!
Fredag jobbar jag på morgonen och ska sedan på eget bevåg ta mig till Hicksville's tågstation och hoppas på att den gula skolbussen står där igen och tar mig ut till skolan. Lär inte bloggas i helgen eftersom datorn stannar hemma. Kanske att jag orkar skriva nått med min superdupermobil. Får se.

Shoppade lite idag också, skills. Skulle köpa sockar och kommer hem $60 fattigare. Diverse underkläder samt en ny väska inköptes - allt behövdes!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0