You kinda sukkk..

Jag som tycker jag blivit så duktig med mina uppdateringar här!
Bilder och text och roliga anekdoter. 
Men jag får i snitt 2 kommentarer varannan vecka. Hallååå! Dog ni?

Svinkallt i NYC idag förresten. Solsken och blå himmel, visst, men det var inte många grader och dessutom tokblåste det överallt. Komma ner i tunnelbanan var faan en välsignelse ibland! Kände inte riktigt mina fingrar där ett tag och sms'a blev SÅ MYCKET SVÅRARE NI HAR INGEN ANING.

Kör med vinterjackan igen ikväll och ett par vantar. Har delikata planer som går ut på att åka till Roseland Ballroom och hänga där utanför i förhoppning av att träffa på lite bandmedlemmar. D.R.U.G.S är ju i New York jue! Fick ett RT på Twitter från gitarristen Matt Good tidigare idag. Så nära kom jag. Men ska in till city och träffa Frida nu, får se om jag frusit till is eller om jag kommer överleva kvällen!

Håll tummarna för att jag får träffa Craig Owens ikväll va - det skulle vara så fett stort!

Kram hejdå och kommentera mera ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0