Clush - Isles And Glaciers

Fyfan vilken oerhört ... dag det varit!

Igår gick jag, Maria, Klara och Cecilia och tog ett par öl. Jag och Maria kanske tog ett par öl för många och idag, Lördag, har jag inte mått bra. HEJALDRIGVARITSÅBAKIS!!

Äckligt galet. Somnade väl runt 7 (hade iallafall sms'at något runt 7 så antar att jag var vaken då..) och klev upp efter 12 nån gång. Blev dock väckt ett par gånger av en väldigt överdrivet högljudd värdfamilj.

Planen för idag var att jag skulle gå och tatuera eller pierca mig. Det hände ju inte. Endast tanken på någon som helst sorts nålar gjorde mig svimfärdig så blev inget av det. Hamnade istället på Wildwood och käkade bakismiddag där. Fy satan så gott. Maria har dock alltid osis med sitt käk, nån dold talang hon har som gör att hon inte får den goda skiten som vi andra äter. Heh.

Just nu jobbar jag. 20:00 till 01:00 blev det jobb. Yay. Inte. Vill bara sova och sova och sova men måste vara uppe tills de kommer hem, världens sämsta idé någon någonsin har haft..

Imorrn vete fan vad som händer, men ska sova länge i vilket fall.


20c + i Oktober - booyah!


Maria                                                    Konservburklocks kvinnan


Wildwood ♥


Grannarna har tjuvstartat..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0