Dagen jag blev gaddad på NY Ink

Rubriken förklarar och jag tyckte den passade.

En låt som också passar in här är Mötley Crüe's New Tattoo - för det är så läget ser ut!

Jag har smugit lite med det, men senaste dagarna har jag mailat med Billy DeCola, Ami James' lärling, och vi kom överens om att jag skulle komma till studion Måndag klockan 12 och han skulle ha en skiss till min tatuering klar!

Så idag drog jag med mig lite $$$, käkade frukost med Maria på Whole Foods och drog med henne till Wooster Street Social Club!
Var där 11:55 och fick börja med att fylla i papper! "We're filming here and we want you to sign these papers and allow us to use any film you're caught on." Ahapp. Så var man nästan filmstjärna då!
"Act natural and don't panic if a camera films you." Nävisst.
"No personal cameras allowed, no picture taking." FAAAAN..
Händelsen är alltså bara dokumenterad av Billy's iPhone samt TLC's kameror..

Fick gå in när det tagits bilder på oss med nå nummerlappar och sen blev det kul!

Gick upp till disken, sa att jag skulle gaddas av Billy och så kommer Tommy Montoya, en av de andra tatuerarna från tv-serien, upp till mig och presenterar sig som "Billy". Jag slår till med ett "Yea right.." och Maria är bara glad. Hon visste väl inte att det inte alls var han! Haha!

Får fylla i lite papper till, betalar en för er okänd summa pengar och inväntar den riktige Billy som dyker upp efter en liten stund med skissen till min tattoo! Jag godkänner den och han förbereder sin station medans jag och Maria sitter och spanar på snygga tatuerare samt kameramän. Mumma.

Sen ska jag gaddas dårå. Första gången jag fått ligga ner för att få tatueras! Skumt vare! Och sen blev det ju mycket bättre av att Tim Hendricks och Tommy satt och läste "Yo Mamma" och "Hur många blondiner tar det.." högt för hela studion och fick både mig och Billy att skratta = ostabilt läge när man ska leka med nålar.

Får syn på nästan alla av de som medverkade i tv-seriens första säsong, alla utom Ami James själv. Han dyker dock upp en timme in i min session som ett jävla åskmoln. Killen verkar inte vara så glad så ofta. Kan iallafall säga att jag varit typ 1dm från honom nu. Småsläskig kille faktiskt, ser dock läskigare ut på tv.

Hursomhelst blev tatueringen klar, jag fick gå runt och visa upp den för de andra tatuerarna och sen fick jag en massa plast och tejp över den. Kanoners! 
Älskar nytt bläck, även om jag gnäller en hel del över att det gör ont. Gillar att se de nya färgerna och nog finns det nån lite masochistiskt tjusning i faktumet att jag gillar att det ömmar lite på armen nu. Eh..

Bild kommer typ imorgon, bättre ljus då!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Shit vad avis jag blir! :)

Hur länge fick du vänta innan du fick tid, skulle så gärna vilja göra en tattoo där.. :)

2011-10-18 @ 14:03:54
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0