I'm back, back in the New York groove

Rubriken idag är från låten New York Groove av Ace Frehley och jag känner bara till den för att den spelas som intro till NY Ink.

Jag är tillbaka iallafall! Kort uppehåll och kort visit på Long Island!

Uppdatering på vad som hände i helgen kommer, men är 2 sidor från mina 3 credits som jag behöver. Mer läxa d.v.s. Men när den är färdigskriven så har jag 3 credits! Fukk yä! Inte så att man kunde faila klassen, men ändå.

Nu vet jag iallafall bl.a att Vita Huset har 35 badrum, 12 skorstenar, 8 trapphus och 3 hissar. Soo yea..

Kallt som fan hare varit så om nån timme nu ska jag dra fram 1000 filtar så jag absolut inte fryser när jag ska sova. Värme. 

Upp 6:15 imorrn ige, ännu en vecka. Varit här 271 dagar tydligen. Mindre än 100 kvar. Gillar inte detta alls! Visst, är lite lagomt less på au-pair yrken, men lämna New York? Det gör ont bara att tänka på det..

ttyl.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0