Aj äm från Sviden

HAAA! Trodde jag lagt upp denna innan men tydligen inte! Iallafall så var Alexander Skarsgård hos Jimmy Fallon och detta hände:



Ååh jag garvar fortfarande! Hans svenska accent i Engelskan är klockren och sättet Fallon fösöker säga gatunamnet Alexander radar upp är skitkul!! Tyvärr är det ju lite tragist att många svenskar låter just sådär. Man hör på en mikrosekund att, jo, nog är de svenskar alltid.

Min Engelskalärare i 9'an pratade sådär. Jag störde mig något så enormt på det, hon var ju fan lärare! Maud Olofsson, politiker tjoffsan där, är riktigt jäkla usel också! Såg på Filip & Fredrik's Breaking News och de fick med ett klipp där hon säger nått på Engelska. Obegripligt att utländska politiker ens fattar vad hon säger!

Så. Nu är jag klar. Titta på videon ovan och njut nu. Fnissa lite. Apgarva om så vills. Kör på.

Kommentarer
Postat av: Angelica Talving

Haha så jäkla skön! :)

2011-09-20 @ 05:54:59

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0