You could be the corpse and I could be the killer

Rubrik från Get Scared's låt Sarcasm.

Ungarna var ju lediga idag så vi for på en liten ulflykt till Hall of Science och var där ett par timmar. Jag höll på att dö. Aldrig någonsin har jag haft så ont i huvet! Fy faan för alla höga ljud och blinkande lampor inne på HoS!!
Men ungarna hade kul och det spöregnade ute så det var väl lyckat ändå.

Skrev nyss klart min läxa för helgkursen jag ska ta på Long Island University som börjar imorgon och slutar på Söndag! Blev två sidor med blajj. Men utskrivet och klart är det så då blir läraren glad.
Jag och Jenni ska ta tåget från Penn Station vid tre nån gång och ska dela rum och festa phett på campus! Höhö! Eller inte. Se på How I Met Your Mother kanske. Vägrar Grey's Anatomy som Jenni avgudar..

Men ja, helgkurs. Tar inte med mig datorn, bara iPoden. Brukar väl iof inte uppdatera bloggen på helgen men får se hur det gååår. Kanske skriver nån mening innan jag dör av tristress.

Hoyy, höres!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0