New years went in with a shot

Då var nyår avklarat och jag är bakis, trött och sov bort större delen av 1'a Januari. Haah. Kul.

Partajjet igår var ok men kunde klart varit bättre, mer folk hade uppskattats. Var som sagt inte vid Times Square, hade hellre dött, men de stod en tv på inne på partyt så vi såg bollen ramla ner och shottade på tolvslaget!

Det som händer härnäst behöver vi inte gå in på, men jag kom hem till Queens runt 6 på morgonen och sov till 4 på eftermiddagen idag. 

Imorgon, Måndag, jobbar jag 10-4 och sen kommer min sista jobbdag!!! Och självklart ska de ha mig att jobba 10 timmar i sträck bara därför. Mindre kul. Kan inte göra så mycket åt det dock.


Nu ska jag käka lite chips, dricka lite appelsin juice och fixa med min nya fotoblogg som min kan hitta ---->HÄR<----

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0