Vilka är oddsen?

När jag kom ut från duschen tidigare idag hade jag fått ett röstmeddelande på min mobil, vart ju tvungen att kolla vad det var.

"Hi Ida, this is Mary from Virgin Mobile calling! A few weeks ago you entered some sweepstakes at Times Square and I'm glad to inform you that you won 2'nd price! Please call me back so we can arrange everything!"

Jag ringer upp, rätt så lamslagen fortfarande, och får veta att 2'dra pris är en LG Optimus Slider, en sprillans ny mobil alltså! Och den är tydligen laddad med $35.

JAG HAR FÖR EN GÅNGS SKULL VUNNIT NÅGOT!

Sen att den inte lär funka i Sverige är väl som det är, kommer iallafall ha en frän mobil i Kalifornien på vår fina resa! Så nu är den på väg hit. Jag. Oj.. Hahahaha!




En sånhär vann jag!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0