Barnvaktning och sånt

HEJ!

Jag är verkligen sämst på att uppdatera här. Sämst. Men har inte så mycket spännande att berätta om.
Igår var Paris, Jason och grannarna på en välgörenhetsmiddag, så jag var barnvakt åt tre barn.
Max, Louie, Georgia, Ozzy (fluffig katt) och Teddy (agressiv liten hund) var kvällens sällskap och det var nog det lättaste barnvaktsjobb jag haft hittills!
Georgia satte sig och gjorde läxa medans killarna spelade TV-spel och jag försökte bonda med hunden. I slutändan kunde jag t.o.m klappa honom utan att han försökte bita mig eller morrade! *seger*

Hursomhelst sååå.. blir det ingen utgång med au-pairerna ikväll. Känner verkligen inte för att festa till det.
Idag ska jag försöka hitta till en tatueringsstudio och boka tid för att få lite mer bläck på armarna! Hoppas verkligen att den inte är gömd i nån liten gränd..
I eftermiddag ska jag hjälpa Jason hämta tjejerna från deras skolor och sedan skjutsa Ellie och hennes kompisar till Sainsburys. Phew, hoppas verkligen jag hittar!
Helgen lär bli lugn, Hogan var hos veterinären idag och vädret är verkligen virrigt!

xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0