If I cut my hair, Hawaii will sink

Bryr er inte om dagens rubrik, behövde inspiration och låten jag lyssnade på hette något skumt som passar perfekt til blogginlägg!
Har tagit det relativt lugnt här i Sverige, förutom Onsdag och Fredag, men det ska vi inte gå in mer på tycker jag. Fast jag gör det nog ändå.

I Torsdags blev jag ju kidnappad och indragen på en restaurang av Pernilla och Hasse - go mat vare!
Fredag blev det förfest hos Pernilla, vidare förfest i Lungviksparken med ett gäng glada personer och sedan gick vi vidare till Harry's, pratade med folk, skrattade en massa, lyssnade på ett Europe-coverband och gick sedan till Max. Hamburgare på svenska!!!
I Lördags hände inte så mycket på förmiddagen, men klockan 6 var jag och föräldrarna uppe vid Parken för att komma in på området där Europe, Treat, The Poodles och Dirrty Dixx skulle underhålla!
Riktigt bra förutom högtalardödandet under Treat samt sångarens dåliga scennärvaro. Han sög! Ojoj..

Söndag hände inte så mycket, fikade på stan med Moah (blev UH!!!) och sedan sömn sömn.
Idag vaknade jag vid 11:20, duschade och hoppades sedan på en buss till stan för att fota lite på restaurangen. Blev klar hyfsat snabbt och pappa körde hem mig. Hemma fick jag ett meddelande från CC där det stod att jag kunde få göra min intervju i Ö-vik redan idag!!
Klockan 18:00 befann jag mig alltså på UH och mötte upp med Maria. CC bjöd på fika och vi pratade, det blev lite frågor och sedan vare bara att köra hem igen!
Imorrn är sista dagen i Sverige för mig på ett tag. Känns bra på samma sätt som det känns dåligt; kommer sakna människorna här, samtidigt som jag saknar mina brittiska polare. MIXED EMOTIONS. Ja.

Onsdag blir det till att resa hela dagen, flyg, flyg igen och sedan tåg. Hoppas jag inte somnar nånstans i mitten och kommer bort mig eller blir av med bagaget. Nightmares, oh, the nightmares!

xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0