Swedish merch-girl working for a band from Cali in London!

Nuuuuu ska jag skriva en massa här. Börjar med Fredagen!
Tog tåget upp till London Bridge och bytte tåg där för att åka de sista 5 minuterna upp till Chering Cross. Promenerade i det underbara vädret från CX till Piccadilly och försökte sedan lista ut vart klubben jag skulle träffa amerikanerna låg nånstans. Visade sig dock vara lätthittad och så fort jag kliver innanför dörren så får jag syn på en superglad Erin!!
Pratar glatt ett tag med henne och sedan blir jag presenterad för bandet som hon är manager åt. Så schyssta killar!
Köpte en Cola i baren och fick visa ID, jag skrattade en massa och trodde inte det var på allvar. Men det var det visst.

Fick komma ner i källaren där kvällens band skulle spela gratis! Erin var smart och sa att jag var "detas merch-ansvarige" och därmed sparade jag £6!
Bandet spelade, var skitbra, jag blev askalas utan att betala en enda pund själv (you're with the band? Let me buy you a drink!) och när vi promenerade ut från The Comedy Club och försökte fixa en taxi vid Piccadilly insåg jag att jag inte haft så kul på länge!

Taxi fixades efter ett tag och alla begav sig mot lägenheten som bandet hyrde jäkligt centralt!
Riktigt fin lägenhet för övrigt. Ingen somnade före 7 på lördagsmorgonen och det var ju liksom tänkt att jag skulle in centralt och se lite på Gay Pride men blev inget av de då jag vaknade 13:00 och var bakis. Dock var alla i lägenheten bakis så kände mig inte utanför.
Hängde med Erin och bandet resten av dagen, köpte hamburgare av den trevligt snubben på kebaben, njöt av utsikten och slutligen fnissades det åt London Eye som för lördagskvällen var färgglatt! Regnbågens färger blinkade från hjulets lampor och det var almänt fint.
Såg på Braveheart med Erin och Marcus (bandets bassist) fram till ett på morgonen och på söndagen begav jag mig tillbaka till Crowborough. Insåg att Victoria Station är väääldigt stor. Och att CX är en liten plutt jämfört!!

Kom hem oskadd och trött, tog en låååång dusch och somnade ganska omedelbart.

Idag har det inte hänt mycket dock, har haft ont i huvet hela dagen och.. får köra bil igen!!!!
Paris fixade försäkringen på bilen (d.y.r.t) men nu jäklar! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej.

Nu är jag här borta i England jag också, är det långt mellan där du bor och Effingham? Skulle vara kul att träffas någon dag. :)

2010-07-05 @ 22:50:42
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Hasse =D

Du, de lät ju typ AWESOME!!! ;D

2010-07-11 @ 22:30:54

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0