When life gives you lemons, ask for chocolate instead

Imorgon har jag varit i England i fem månader. Utan att ha lämnat landet. Rekord!
Dock är det nio dagar kvar tills jag sitter på planet som går 9:40 från Heathrow till Landvetter.
Åker dock hem till England igen efter två dagar, men mitt rekord blir svårslaget nu!

Har pratat mera med CC och återigen kommer "Amerikanerna är ju sååå konservativa!!" upp. De vill inte ha rödhåriga tjejer med färgglada armar enligt CC. Får väl se hur det är med det, sist gick det ju nästan!
Denna gång har jag dessutom inte bråttom med att matchas, vill inte iväg förän februari-mars nästa år. Något borde ju komma fram på 7-8 månader!

Har beställt blåa kontaktlinser också. För blåa ögon har jag inte testat på än! Hoppas de hoppar ner igenom brevinkastet innan nästa Fredag. Yesyes.

Igår var jag ut på promenad runt 10 på kvällen här. Jeans, linne & en cardigan var på tok för varmt och mitt hår blev väldigt fluffigt. Jäkla luftfuktighet..

cheers.

Kommentarer
Postat av: Ida

ska du använda din ny varanade familj som referens? då jäklar lär du ju komma iväg trots tatueringar!:D

alla amerikanare är ju inte konservativa..:O

2010-06-10 @ 19:56:16
URL: http://www.iddlapiddla.blogg. se

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0