Min första Matchning i USA!!

AAAAH!!
Kom nyss hem från en helnykter utekväll med tjejerna i Tunbridge Wells och efter att nästan ha somnat på golvet i mitt rum bestämmer jag mig för att kolla min mail.
11 nya mail. HA. "Antar att de är skräpmail" tänker jag och skummar igenom mailet:
You have a MATCH!

JAG HAR FÅTT EN MATCHNING!

Och den verkar bra!!

Lite om familjen;
Familjen bor i Rego Park, 30min från Manhattan och har två barn i åldrarna 6 (pojke) och 11 (tjej).
Mamman jobbar som bidrags officer (ingen aning där, googletranslate fattade inte heller) och pappan är astronomi professor! (googlade honom, han håller tydligen föredrag för NASA!)
Verkar vara en rolig familj, deras info var varken konstig eller 'för mycket' och de ger dessutom au-pairen både lördag och söndag off! Vanligtvis när man far med CC får man 1,5 dag ledigt. Enligt vad jag förstod vill de ha en au-pair som kommer i Januari, kan ju lugnt gillas!

Hoppashoppashoppas de ringer mig! Har redan hittat dem på facebook - haha!
Ska ringa CC första saken jag gör på Måndag och säga att jag vill prata med dem!

Hur fasen ska man lyckas somna nu då!?

Kommentarer
Postat av: Ida

FAN VAD KUL =)

2010-10-02 @ 05:59:07
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu är jag avundsjuk Ida :)

2010-10-02 @ 09:59:12
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Åååh så spännande!

Jag har själv precis tackat ja till min match. Jag åker den 29 november! :D

2010-10-02 @ 10:21:18
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0